Факультет економіки та управління готує фахівців, здатних швидко адаптуватися до стрімких змін у розвитку суспільства в умовах глобальних викликів, компетентних у вирішенні найскладніших проблем у різних сферах функціонування соціально-економічної системи країни.
На факультеті реалізуються бакалаврські та магістерські освітні програми за такими напрямами професійної діяльності, як:
- менеджмент;
- менеджмент туризму Середземноморських країн.
Термін освоєння бакалаврських програм – 3 роки, магістерських – 2 роки.
Форми навчання – денна (очна), заочна, дистанційна.
Підставою для проходження магістерських програм є успішне завершення бакалаврської програми, від чого свідчить диплом про надання ступеня бакалавра.
Напрям підготовки «МЕНЕДЖМЕНТ»
Область професійної діяльності менеджера – забезпечення ефективного управління організацією, організація систем управління, удосконалення управління відповідно до тенденцій соціально-економічного розвитку.
Об’єктами професійної діяльності менеджера є різні організації економічної, виробничої та соціальної сфери, акціонерних товариств та приватних фірм.
Основні види професійної діяльності. Менеджер має бути готовий до наступних видів діяльності, що виділяються відповідно до його призначення та місця у системі управління:
- управлінська;
- організаційна;
- маркетингова;
- консультаційна;
- освітня.
Напрям підготовки «МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИЗМУ СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКИХ КРАЇН»
Середземномор’я – колиска цивілізації, переплетення багатьох культур та народів. Хвилі Середземного моря омивають береги 22-х держав, більшість з яких багатіє за рахунок туризму.
Тут сходяться Європа, Азія та Африка. Теплий клімат, буйна субтропічна рослинність, маса історичних пам’яток та біблійних місць.
Все це робить Середземномор’я одним із найвдаліших напрямів туризму. Тут розташовані одні з найвідоміших світових курортів, де щорічно відпочивають багато мільйонів туристів.
У зв’язку з масовим туризмом з україномовних країн на багатьох середземноморських курортах існує потреба в англо-україномовних фахівцях у сфері туризму.
Студенти даного профілю підготовки вивчають такі цікаві предмети за спеціальністю як: Туристична географія, Теорія та методологія відпочинку, Методи та прийоми туристичних послуг, Розвиток туризму та рекреації, Практика туризму та відпочинку; Економіка туризму та відпочинку, Маркетинг туризму та відпочинку, Методологія наукових досліджень.
Термін освоєння бакалаврських програм – 3 роки.
Форми навчання – денна (очна), заочна, дистанційна.
Область професійної діяльності менеджера у сфері туризму – туристичні агенції, фірми-туроператори, власна підприємницька діяльність.
Об’єктами професійної діяльності менеджера у сфері туризму є, маркетинг ринку, авіакомпанії, страхові агенції, приватні фірми.
Основні види професійної діяльності. Менеджер у сфері туризму має бути готовий до наступних видів діяльності, що виділяються відповідно до його призначення та місця у системі управління:
- організація туристичних подорожей;
- залучення нових клієнтів (обробка онлайн-заявок, вхідних дзвінків);
- консультування клієнтів та підбір оптимальних турів;
- оформлення страховки, віз, закордонних паспортів та інших документів;
- бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустрічі в аеропорту, номери в готелях, авіа, залізничні, автобуси тощо);
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та контрагентами.
Навчання здійснюється за програмою «подвійний диплом» спільно з Вищою гуманітарно-теологічною школою ім. М. Бєліні-Чеховського (Польща).